?

Log in

Kennedy's Journal [entries|friends|calendar]
Kennedy

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[22 Aug 2003|04:45pm]
well the apocylypse came and went preety quickly. when it was going on it felt like forever. Willow and I are indeed a couple. She is so damn beautiful. I think I am in love.
also NEWS FLASH:
I am a slayer. fuck yeah. I am kick ass slayer.

sunnydale has been destroyed for good. o well, I am off w/ the rest of the gang to have plenty more adventures.
-Kennedy
1 comment|post comment

Post @ sunnydale_90666 [11 Feb 2003|04:38pm]
[ mood | indescribable ]

Oz was really nice he took me back to the summer household. When I came in there was this girl named Willow. She was so beautiful. She is some kind of witch, shes really cool. I am bunking in her room. Oz came in the other night. I think they might have some sorta relationship, yet a get the feeling willow is gay. I just can sometimes tell. If so I will be a very happy women.
-Kennedy

post comment

sunnydale_90666: new [07 Feb 2003|06:45pm]
have just arrived in sunnydale and I am looking for a girl named Buffy Summers. I am supposed to be staying with her. I'll keep looking. If she reads this plz give me directions to your house my name is Kennedy and i'm a slayer in training
thats all,
Kennedy
post comment

[03 Feb 2003|08:36pm]
Kennedy
Cool, you're Kennedy! You're older and wiser than
most of the others, plus you're apparently
loaded. Not to mention way braver and better
trained, though that aversion to wood in your
hand could get you in trouble if you're called.
Because, you know, stakes are important. Eyes
on the prize, girlfriend. No, we didn't mean
Willow! Well...okay.


Which Slayer-In-Training Are You?
brought to you by Quizilla
Well Duh!!
post comment

[03 Feb 2003|06:35pm]
[ mood | accomplished ]

We finally got some action going on here. Me and the girls (Molly, Violet, and Ronna) went "Slaying" it was so much fun. We were stuck in a room witha vampire and it all just cam naturally we fought like it was our duty. It was sooooo cool. Theres a new slayer in training Amanda she fought a vampire all on her own, I wish I had. I Love Kicking Some Vampire Ass.
No one else is sleeping in willows room besides me and her. Its very cozy in there. I like it.
-Kennedy

post comment

[01 Feb 2003|12:22pm]
Dawn dawn_girl just gave me a live journal i am kinda confused with the whole layout thing but i figured it out.

so today i worked out in the basement and it ends up one of the girls was killed and body taken over by the first really wierd and then she just like vanished. I am still totally weirded out.
thats all for now
-Kennedy
post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]